Ольга Безпалків, художник-кераміст, старший викладач Національного лісотехнічного університету у Львові: «Метод мереживної пластики, що є технічно складним у кераміці, належить до улюблених композиційних засобів Тетяни Павлишин-Святун. Вона використовує його, аби зруйнувати стереотип думки про глину, як матеріал грубий і важкий. В її роботах глина збагачується такими несподіваними якостями, як прозорість і багатоплановість… Пластична витонченість керамічних образів художниці підсилена майстерністю їх виконання. Твори мисткині об’єднані лірично-філософськими ознаками, що визначають їх стилістичну єдність».
Степан Андрусів, приват-доцент кафедри художньої кераміки Львівської національної академії мистецтв: «Тетяна Павлишин-Святун прийшла у львівську кераміку із власним світобаченням. Іще з перших своїх робіт вона зуміла здивувати цікавими конструктивними рішеннями. Її роботи прості, а водночас багаточастинні, вона любить модульні структурні елементи, цікаві просторові рішення. Мисткиня добре володіє технікою гончарного круга, що нерідко визначає пластичне рішення її творів. Керамістка не любить односторонніх робіт, найчастіше – це об’ємно-просторові композиції, які змінюють силуети, залежно від точки споглядання то сходячись, то розходячись».
Олександр Нога, кандидат мистецтвознавства, старший науковий співробітник відділу мистецтвознавства Інституту народознавства НАН України: «Успішність творчих робіт художниці значною мірою зумовлена її вмінням добиватися сучасного вияву будь-якої тематичної праці. Не менше захоплення викликає широка палітра творчих звершень керамістки. В її доробку є пластика, модульні композиції, скульптура малих форм, об’ємно-просторові композиції, вироби гончарного характеру тощо.
Можливо, до найбільших здобутків Тетяни Павлишин-Святун належить створення нового напрямку в українській кераміці, пов’язаного із "живописними пластами", живописність яких формується винятково керамічними засобами.
Якщо коротко схарактеризувати художню сутність творчої манери художниці, то її можна визначити наступним поєднанням – вишукана форма, досконалий декор, сюжетна наповненість.»
Сьогодні роботи Тетяни Павлишин-Святун зберігаються в музеях і приватних колекціях в Україні, Росії, Польщі, Канаді, Австралії.